[Invisible]  [e-space]  [Nekultura]  [Nataceni.com]  [Postreh.com]  [Denikpolitika.cz] Retardér si právě čte: 8 lidí 
   
 Středa, 21. října 2020 svátek má Sabina, zítra Teodor


  Index
  kultura
  názory
  politika
  technika
  povídky
  rozhovory
  zdraví/sex
  historie
  reklamář


  Spřátelené weby:

Nekultura.cz

Medhiho fotoblog


Po modré...Ale kam?
Vydáno dne [31.01.2006] / rubrika [politika]


ODS rozjíždí svojí volební kampaň. Představila ji už v minulém roce jako prví ze všech stran a zároveň jako první začala vylepovat plakáty. No, dobrá, nezáleží na ivnestovaných penězích, ale na účinnosti. A právě zde kampaň nezabírá tak jak by měla.

Heslo 'S námi po modré' a logo modré turistické značky směřující doprava jsou sice vtipné motivy kampaně, ovšem oranžová barva a prázdná slova 'Jistoty a prosperita' kampaně ČSSD budou voliče lákat mnohem víc, už kvůli dnes tolik oblíbené barvě pomerančů. Logo turistické značky sice předseda ODS Mirek Topolánek představil, ovšem jen lidé, kteří čtou noviny, si je mohli pořádně prohlédnout. Obávám se, že například bilboardy se zasněženou krajinou a stromem, na němž je značka namalována, které teď visí u dálnice, aniž by cokoliv říkaly, sotva kampaně neznalému člověku připomenou ODS. Je to prostě trochu nešťastně udělaná péefka.

Fiaskem skončil před víkendem pokus pokračovat v kampani instalací plakátů s motivem 'KSČSSD'. Čtyři muži, konkrétně premiér Paroubek, ministr zdravotnictví David Rath, ministr financí Bohuslav Sobotka a kormidelník KS4M Vojtěch Filip, jsou na nich zobrazeni s maskami v rukách a nápisem Myslíme to upřímně v pozadí. Spojení tří socialistů s komunistickým lídrem do jedné varovné kampaně je skvělý nápad. Ale to je asi tak všechno. ODS je strana, která by měla voličům nabízet, představovat plány reforem, vysvětlit záměry snížení daní i postoje vůči EU a ne vyhazovat peníze a plýtvat plochamina zesměšnění svých soupeřů. Posměšky jsou typické pro levicové strany, ODS si tímto špiní oblek. Tedy, špiní si ho poět jen u lidí, kteří sledují média, kvůli odstoupení reklamní agentury od smlouvy se plakáty na veřejnost ani nedostaly. Uvidíme, jak bude kampaň pokračovat, ale tímto způsobem k sobě moc voličů nezískají.


Hodnocení článku
[1]  [2]  [3]  [4]  [5] -
Známka: 2.88
Počet hlasů: 1653


Komentáře k článku:

thomaslist thomaslist

3.10.2020 11:08

shoes sales online 2019 kaikai

24.01.2019 03:40

Fake sneakers for sale ONLINE liuyu

24.01.2019 03:38

cheap sneakers for sale kaitao

24.01.2019 03:36

20180630 junda xiaojun

30.06.2018 04:53

RE:... Jan Šafář

8.02.2006 07:48

TAK ne tek ani čchtek!!!! Šíd Jan

1.02.2006 11:45

... Ondra B.

31.01.2006 17:57

Nahoru | Přidat komentář | Zobrazit komentáře | hlavní strana 

  Autor článku:
Jaroslav Konas
Jaroslav Konas bezvýznamná postava českého internetu, nikdo neví, jak se zmocnil funkce šéfredaktora

  Anketa:
Máme Retardér obnovit?
Ano, byl by to humor.
 35%
Ne, jeho doba pominula.
 33%
Tato exhumace dostačuje.
 32%
Hlasovalo: 294287 lidí.

  Nejčtenější články:
David Spilka – Stříbrný sen (recenze) (14175)
Raindown – Tom (recenze) (12379)
Petr Haničinec – nekrolog (13352)
Barevný svět Martina Ševčíka (12652)
Josef Vinklář – nekrolog (13848)
Anketa: Král komiků (kategorie dvojice) (12067)
Luciano Pavarotti – nekrolog (13549)
Teď královnou je Nataša Gollová (14071)
Petr Bende – portrét (14373)
Anketa: Král komiků (kategorie ženy) (11193)
Jiří Zahajský – nekrolog (13303)
Králem komiků je Vlasta Burian (12777)
Kelly Clarkson – My December (recenze) (13012)
L.B.P. – Story Of Life (recenze) (9439)
Bon Jovi – Lost Highway (recenze) (10154)
vydavatel: Jan Soukup
šéfredaktor: Jaroslav Konáš
kontakt: redakce(at)retarder.cz
(c) Invisible systems 1999-2020 a uvedení autoři.
Publikování nebo šíření obsahu Retardéru je bez našeho písemného souhlasu zakázáno.
ISSN 1213-5941
program&design: www.invisible.cz